woning aan de berkenlaan te Aadorp

De stichting Omnia Fieri heeft als doelstelling de instandhouding en tentoonstelling van historisch en/of architectonisch belangwekkende gebouwen uit Aadorp en omstreken.

Daarnaast is het doel van de stichting om huisvesting te verlenen aan ouderen in Aadorp

Omnia Fieri wil dit bereiken door onder meer de verplaatsing van de huidige woning van de oprichtster aan de Berkenlaan, naar het Veenmuseum in Vriezenveen; om vervolgens op het vrijgekomen perceel appartementen te realiseren die geschikt zijn voor bewoning door ouderen met inwonende mantelzorgers.

Beleidsplan

In ons beleidsplan kunt u verder lezen wat de achtergrond van de stichting is. Ook worden de doelstellingen en hoe de stichting deze denkt te behalen verder omschreven.

Download hier ons beleidsplan:

Ga naar Downloads