28 apr

Stichting Omnia Fieri organiseert een Brocante markt

De brocante markt wordt gehouden op aan de Berkenlaan 9 in Aadorp, op 26 mei, van 13:00h tot 20:00h.

Het is mogelijk om in het huis rond te kijken en vragen te stellen aan één van de kinderen die daar opgroeide.

Er zijn verschillende dingen te koop:

• Vele boeken uit verschillende streken
  • Speelgoed, spelletjes, poppen en meer
  • Diverse spullen o.a. oud-gereedschap en oude typemachines.
  • Koffie/thee/frisdrank
  • Iets lekkers/hapjes /drankjes

Het is onze bedoeling dat dit huis behouden wordt en verplaatst wordt naar “Het Veenmuseum” in Vriezenveen. De opbrengst van vandaag gebruikt de stichting om dat doel te bereiken. Bezoek ook onze website om te zien wat onze verdere plannen zijn.

Allen hartelijk welkom
13 apr

Anbi status verleend

Stichting Omnia Fieri heeft vanaf heden officieel een anbi status.

De gewijzigde statuten komen binnenkort op de site.
02 sep

Stichting Omnia Fieri Organiseert een Brocante markt

De markt wordt gehouden op zaterdag 30 september van 13 uur tot 20 uur, bij het huisje “van” Hans Flietstra, Berkenlaan 9 in Aadorp.

Het is mogelijk om in het huis rond te kijken en vragen te stellen aan een zus van Hans die daar ook opgroeide.

Er zijn verschillende dingen te koop:
  • Vele boeken uit de verzameling van Hans
  • Diverse spullen
  • Koffie/thee/frisdrank
  • Iets lekkers /hapjes/drankjes
Het is onze bedoeling dat dit huis behouden wordt en verplaatst wordt naar het Veenmuseum in Vriezenveen. De opbrengst van vandaag gebruikt de stichting om dat doel te bereiken.

Allen hartelijk welkom!
07 feb

Nieuwe Website stichting Omnia Fieri online

Sinds februari staat de nieuwe website van stichting Omnia Fieri online. De website zal gedurende de komende tijd aangevuld worden met meer informatie.